Life Light LED





Látogassa meg a Leddiszkont.hu webüzletet a ShopManian



Termékeink megtalálhatók a TERC programrendszerében.



Elfogadott bankkártyák

Nálunk bankkártyával is fizethet,
akár otthonról is!

clubcard-kedvezmeny

Környezetvédelem

 

Általános szerződési feltételek

 

 

 

1. Bevezetés

 

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a GLOBAL LED MARKET Kft. (székhely:1152 Budapest, Városkapu u. 3., adószám: 25899175-2-42), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett leddiszkont.hu webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és magára nézve kötelező érvényűnek tekinti a jelen ÁSZF-ben foglaltakat. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Az ÁSZ letölthető az alábbi linkről: http//… pdf.

 

2. A Szolgáltató

 

Név: GLOBAL LED MARKET Kft

Székhely: 1152 Budapest Városkapu utca 3.

Levelezési cím: 1152 Budapest Városkapu utca 3.

Nagykereskedés/Postázás címe, e-mail címe, telefonszáma:

1152 Budapest Városkapu utca 3, nagyker@leddiszkont.hu, 06-70-601-1915

Üzlethelyiségek címei, e-mail címei, telefonszámai:

Cégjegyzékszám: 01-09-297213

Adószám: 25899175-2-42

Közösségi adószám: HU25899175

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Pest MegyeiCégbíróság

Számlavezető pénzintézet: 

Számlaszám: 12011409-01592411-00100006

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató adatai: ArtSoft Hungary Kft. 1097 Budapest, Zombori utca 16.

 

3. A honlapon folytatott tevékenység

 

Világítási cikk kis- és nagykereskedés.

 

4. Felhasználási feltételek

 

4.1. Felelősség

 

Felelősségi kérdések leírása, vagyis hogy a Szolgáltató mely esetekben és milyen hiba esetén zárja ki felelősségét.

A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.

 

4.2. Szerzői jogok

 

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb...) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

 

5. A honlapon történő vásárlás

 

5.1. Megrendelés folyamata

 

A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek menürendszerbe sorolva találhatók meg. Az Új termékek menüpontban találhatók a honlap kínálatában újonnan megjelenő termékek, melyek általában 1 hónapig vannak itt. A Kiemelt akciók menüpontban az áruházban kapható összes akciós termék megtalálható. Minden terméknél külön-külön szerepel az akció kezdeti és lejárati dátuma. A Végkiárusítás menüpontban azok a termékek szerepelnek, melyek kifutó modellek és ha elfogynak, többet már nem lesznek kaphatóak. A Mintadarabok menüpontban olyan termékek találhatók, melyek mintadarabok, 1 vagy pár darab van belőlük, ezért kedvezményes árúak.

A kategória nevére kattintva a benne szereplő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett lévő számok segítségével lehet lapozni, a Mindent mutat gomb megnyomásával az összes termék egy oldalon jelenik meg. A termék listáról a részletes termék oldal a termékre klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról, a raktárkészlet állapotáról.

A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.

A választott termék a kosárba gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A Kosár ürítése gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is.

A vásárlási folyamat folytatásához be kell jelentkezni vagy regisztrálni.  Regisztráció esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e- mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e- mailben, és a honlapon tájékozódhat. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e- mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e- mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e- mail címének és jelszavának megadásával folytatható.

A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén a ceruza ikon segítségével javíthat a megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e- mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e- mailben) észlel hibás adatot, azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé.

Megrendelési szándéktól függetlenül a Felhasználó a belépést a Vásárló Belépés ablak, vagy a Belépés menüpont segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik egy Adatok módosítása menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani, valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti nyomon. A számlázási adatokat csak Szolgáltató tudja változtatni Felhasználó írásban tett kérésére. A Beállítások menüpontban Felhasználó akár több szállítási címet is megadhat.

 

5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

 

A Szolgáltató a Felhasználót a megrendelésről automatikusan tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja ezt meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.

A visszaigazoló e- mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

 

5.3. A szerződés létrejötte

 

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/ EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződés a megrendelés automatikus visszaigazolásáról szóló e-mail megérkezésével jön létre.

 

5.4. A szerződés iktatása

 

A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

A Szolgáltató aláveti e magát bármilyen magatartási kódex rendelkezéseinek és amennyiben igen, akkora magatartási kódex hol érhető el.

 

5.5. Számla

 

A Szolgáltató papíralapú ÁFÁS számlát állít ki és mellékeli a csomagban, vagy személyesen átvett termékhez.

Termékeinkre a garancia csak számla ellenében érvényes, mely a postai úton visszaküldött termékekre is vonatkozik!

A számla egyben a garanciajegy is abban az esetben, ha nem kapott a termékhez külön jótállási jegyet!

 

5.6. Fizetés

 

5.6.1. Házhozszállítás esetén vagy a csomag kézbesítésekor készpénzben kell az áru ellenértékét kiegyenlíteni vagy előre utalással lehet kifizetni.

5.6.2. Készpénzzel vagy bankkártyával lehet fizetni a helyszínen, üzleteinkben /személyes átvétel menüpont/

5.6.3. Átutalás külön szerződés alapján lehetséges, mely elválaszthatatlan részét képezi a készfizető kezesi szerződés.

 

5.7. Átvételi lehetőséges, Szállítás

 

5.7.1. Személyes átvétel

 

Az előzetesen megrendelt termékek átvehetők személyesen üzleteinkben, ilyenkor a szállítási költség 0 Ft:

  1. Leddiszkont Kisker üzlet 2040 Budaörs, Kinizsi u. 1-3. Tesco parkoló

Nyitva tartás: H- V: 10-18 óra tel: 06-70-429-1915

  1. Leddiszkont Kisker üzlet 1078 Budapest, Nefelejcs u. 3.

Nyitva tartás: H- P: 10-18 óra tel: 06-70-637-1915

  1. Leddiszkont Kisker üzlet 1123 Budapest, Alkotás u. 13.

Nyitva tartás: H- P: 10-18 óra tel: 06-70-429-1915

  1. Leddiszkont Nagyker üzlet 1152 Budapest Városkapu utca 3

Nyitva tartás: H- P: 9-17 óra tel: 06-70-601-1915

Személyes átvétel bejelölése esetén rendelését a megrendelés dátumától számított 5 munkanapig tudja átvenni az ön által bejelölt helyen, az árut erre az időtartamra tudjuk félretenni önnek, amennyiben nem jön érte rendelését töröljük.

 

5.7.2. Házhozszállítás

 

Megrendeléseit az TRANS-O-FLEX futárszolgálata szállítja házhoz, a rendelésben magadott szállítási címre, munkanapokon hétfőtől- péntekig, 08:00-17:00 óra között. Az e-mailes értesítés tartalmazza, hogy a címzett csomagja belföldön a következő munkanapon kiszállításra kerül, továbbá a címet és az esetleges utánvét összeget is. A kiszállítás napjának reggelén SMS értesítést kap a megrendelő, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is. Sikertelen kézbesítés esetén a futárral telefonon egyeztethet új időpontot a címzett.

Már 15 perccel a kézbesítési kísérleteket követően a címzett újabb elektronikus értesítést kap és interneten rendelkezhet a csomag további sorsáról. Az internetes linket és a belépéshez szükséges jelszót SMS-ben és/vagy e-mailen küldjük el a vevőnek.   

1. Kiszállítás egy új időpontba

2. Kiszállítás egy másik címre.   

3. Csomagátvétel egy kiválasztott TRANS-O-FLEX CsomagPontban.

4. Személyes csomagátvétel a legközelebbi TRANS-O-FLEX depóban.         

5. A csomag átvételének visszautasítása.

A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

Szállítási költségek:

690 FT TRANS-O-FLEX futár előre utalással (0-9.990 Ft közötti vásárlás esetén)

890 Ft TRANS-O-FLEX futár utólagos fizetéssel (0-9.990 Ft közötti vásárlás esetén)

300 Ft portó díj utólagos fizetésnél. A házhozszállítás ingyenes. (9.990-1.000.000 Ft közötti vásárlás esetén)

3000 Ft Szlovákia 10kg-ig /Csak online bankkártyás vagy előreutalásos fizetés lehetséges!/ (0-1000000 Ft közötti vásárlás esetén)

4000 Ft Szlovákia 40kg-ig /Csak online bankkártyás vagy előreutalásos fizetés lehetséges!/ (0-1000000 Ft közötti vásárlás esetén)

4500 Ft Ausztria 10kg-ig /Csak online bankkártyás vagy előreutalásos fizetés lehetséges!/ (0-1000000 Ft közötti vásárlás esetén)

5000 Ft Ausztria 40kg-ig /Csak online bankkártyás vagy előreutalásos fizetés lehetséges!/ (0-1000000 Ft közötti vásárlás esetén)

4000 Ft Szlovénia, Csehország, Románia, Horvátország 10kg-ig /Csak online bankkártyás vagy előreutalásos fizetés lehetséges!/ (0-1000000 Ft közötti vásárlás esetén)

5000 Ft Szlovénia, Csehország, Románia, Horvátország 40kg-ig /Csak online bankkártyás vagy előreutalásos fizetés lehetséges!/ (0-1000000 Ft közötti vásárlás esetén)

 

Túlméretes csomagokra egyedi szállítási költségek vonatkoznak.

 

Szállítási határidő: 24-96 óra.

 

6. Elállási jog

 

6.1. Elállási jog gyakorlásának menete

 

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).

A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék feladásának időpontja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát. Ilyen esetben a Fogyasztót semmilyen költség nem terheli. Ha Fogyasztó a megrendelés fuvarozónak történő átadása után kíván élni elállási jogával, a termék visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli.

Ha Fogyasztó nem él az elállás jogával és a megrendelést nem veszi át, Fogyasztót terheli a megrendelés kiszállítási és visszaszállítási költsége, valamint, szükség esetén, az összes, ezzel kapcsolatos eljárási költség.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

 

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

Címzett:

GLOBAL LED MARKET Kft, 1152 Budapest Városkapu utca 3.

(telefonszám: 06-70-601-1915, e-mail: nagyker@leddiszkont.hu)

 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:[1]

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:[2]

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

Kelt

 

[1] Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése

 

[2] A megfelelő jelölendő

 

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató e- mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e- mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e- mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

6.2. A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog

 

Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.

Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak.

Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Felhasználót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.

A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásulvételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.

 

7. Szavatosság

 

7.1. Kellékszavatosság

 

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.

A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

 

7.2. Termékszavatosság

 

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

7.3. Jótállás

 

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 vagy 2 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

7.4. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

 

A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: GLOBAL LED MARKET Kft

  1. Leddiszkont Kisker üzlet 2040 Budaörs, Kinizsi u. 1-3. Tesco parkoló

Nyitva tartás: H- V: 10-18 óra tel: 06-70-429-1915 e-mail: budaors@leddiszkont.hu

  1. Leddiszkont Kisker üzlet 1078 Budapest, Nefelejcs u. 3.

Nyitva tartás: H- P: 10-18 óra tel: 06-70-637-1915 e-mail: nefelejcs@leddiszkont.hu

  1. Leddiszkont Kisker üzlet 1123 Budapest, Alkotás u. 13.

Nyitva tartás: H- P: 10-18 óra tel: 06-70-429-1915 e-mail: alkotas@leddiszkont.hu

  1. Leddiszkont Nagyker üzlet 1152 Budapest Városkapu utca 3

Nyitva tartás: H- P: 9-17 óra tel: 06-70-601-1915 e-mail: nagyker@leddiszkont.hu

 

8. Jogérvényesítési lehetőségek

 

8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

 

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: GLOBAL LED MARKET Kft

  1. Leddiszkont Kisker üzlet 2040 Budaörs, Kinizsi u. 1-3. Tesco parkoló

Nyitva tartás: H- V: 10-18 óra tel: 06-70-429-1915 e-mail: budaors@leddiszkont.hu

  1. Leddiszkont Kisker üzlet 1078 Budapest, Nefelejcs u. 3.

Nyitva tartás: H- P: 10-18 óra tel: 06-70-637-1915 e-mail: nefelejcs@leddiszkont.hu

  1. Leddiszkont Kisker üzlet 1123 Budapest, Alkotás u. 13.

Nyitva tartás: H- P: 10-18 óra tel: 06-70-429-1915 e-mail: alkotas@leddiszkont.hu

  1. Leddiszkont Nagyker üzlet 1151 1152 Budapest Városkapu utca 3

Nyitva tartás: H- P: 9-17 óra tel: 06-70-601-1915 e-mail: nagyker@leddiszkont.hu

 

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.

A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

 

8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

 

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület: Budapesti Békéltető Testület 1016 Budapest Krisztina Krt.99. Levelezési cím: 1253 Budapest Pf. 10. ),
  • Bírósági eljárás kezdeményezése,

 

9. Egyéb

 

9.1. ÁSZF, árak módosítása

 

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

 

9.2. Technikai korlátok

 

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2017. június 06.




Facebook logo Bónusz pontok
1000Ft = 30 Bónusz pont!
Csak a Leddiszkont.hu -nál!
Oldalunkon sütiket használunk. Részleteket az adatvédelmi nyilatkozatban talál! Kattintson a bezáráshoz...